Selecteer je taal:
100% authentieke, geverifieerde reviews.
Nicole D. beoordeelde
Cuisine bonne serveurs sympas
geraldine s. beoordeelde
Luis T. beoordeelde
Hola, estuvimos hace poco, el sitio es tranquilo y la atención muy bien, lo único que en la carta , 2 recetas de pasta que venía con guanchiale y resulta que era bacon ahumado, por lo demás recomendable
Charles K. beoordeelde
Excellent restaurant à refaire
Luigi N. beoordeelde
Caroline E. beoordeelde
Houssam H. beoordeelde
Delicious - Nice restaurant
Reina D. beoordeelde
Daniele C. beoordeelde
Kexin F. beoordeelde
Les plats sont très bon, l'environnement est très sympa !